Får lite jobb

Hej.
Jobbade i måndags å tisdags så har varit lite trött.
Igår jobbade jag från 8.00 till 15.30 sen så vart det möte 17.30 så åkte in till borås med en jobbar kompis så länge.
Mötet blev lite längre än tänkt tror jag, jag var hemma kl 22.00.
Då blev det till att kolla på tv och sen soooova.
Lönebeskedet kom idag *happy face gånger det jag räknat med*
Så imorgon ska vi betala räkningar :P
Å ska jobba på fredag med, å en del i sommar här å var :)

Funderar på det här med att köpa kamera.
Nikon D90 eller D3000?
Det skiljer ju ca 5000:-
Och kommer inte ha råd med D90 på läänge.
Så får nog köpa en D3000 så länge.
Å sen köpa en D90 när jag har fast inkomst å så.
Hm... jag börjar bli fundersam.
kanske D40? D60?
A ja får ta å kolla upp detta.
En ny kamera vill jag ha i vilket fall.
d3000Eller?d90
d40Eller?d60

Klockan 18.30 ska vi hem till Sund å äta smörgås tårta!
Bara för monica kände för att laga något gott till kvällsmat.
det tackar vi inte nej till!
(Fast detta är den förra hon gjorde på min födelsedag)

Å btw den 3 SKA jag på Alice i underlandet, köper biljetter imorgon:)
Eric ska åka å klippa sig imorgon*hoppas det blir bra*
Förresten, jag ska bli kontakt person också *happy face*
Byebye. Nu ska isabellen gåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0