Shutter Island

Idag var det en absolut vanlig lördag.
- Man vaknade bakis
- Man kollade ut och insåg att det snöat väldigt mycket mer och fortsätter så hela dagen.
- Man äter nudlar och mår illa halva dagen.
- Liggar framför tv:n och zappar runt.
- Går på Bio med älsklingen klockan 18.00 i Borås, på Shutter island.
Som inte alls var lika bra som reklamen.

shuu

Och två JÄTTE tabbar i filmen.
  1. Dom intervjuar en psyko tjej på psyko hemmet, hon ber om ett glas vatten för att få bort den ena "polisen" men hon skriver då 'run' i den andras anteckningsblock. Men när den andra kommer tillbaka med vattnet å hon ska dricka, dricker hon "utan glaset i handen". Det vill säga att man ser henne få glaset och allt men när hon dricker håller hon inte i något glas. Hm weird i think att missa det.
  2. När man ser en "tillbaka blick" ifrån när Edward Daniels (Leonardo DiCaprio) vart med i krigs grej å dom radar upp de tyska soldaterna på rad vid staketet och sedan skjuter allihop, MEN en av dom "råkar typ" vända på sig och kolla mot kameran och skratta/le. Hallå?? dom har just blivit skjutna, vem F** skrattar då?
Både jag och Eric märkte dessa felen, och det var tydligt att det inte skulle vara så egentligen.
Borde ingen som filmat eller liknande märkt detta??
Vi fann detta mycket konstigt. Men alla filmer har väll sina tabbar antar jag.
Vi tyckte inte den var värd bio pengarna, man hade ungefär 100 frågor när man kollat klart.
Så jag längtar till den 3mars då Alice i underlandet kommer ut av Tim Burton <3
alice


Nu ska det kollas mer på tv och drickas Festis jordgubb.

Have a nice night. xoxo

Kommentarer
Postat av: Pauline

Wiie, jag ska/vill med se alice in wonderland 3 mars!!!

2010-02-21 @ 12:18:22
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag längtar jätte mycket tills den kommer ut! :D

Jag SKA se den !

2010-02-21 @ 13:42:17
URL: http://spaderdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0