Olustigt

Min syster ringde mig nyss... våran morfar har gått bort.
Det känns konstigt, en till har gått bort ur familjen annorlunda.
Svårt att veta hur man ska reagera.
Men jag är inte glad.


Just det huset, i just den trädgården.
Dom vackra stenarna på grusgången.
Ankaret i trädgården, gungan bakom häcken.
Dom mysiga sommardagarna.
Skeppet i flaskan, hur fick dom in den dit?
Den konstiga konserv öppnaren, hur gjorde man egentligen?
Hallen, kistan, förunderliga småsaker.
Klockorna som tickade, i otakt.
Sommardag med morfar.


surisabelle
Därför får ni se suraste bilden på mig.
Bara för jag inte är glad, å har ingen ledsen isabelle bild.

Kommentarer
Postat av: pauline

Nej så söt bild!

tråkigt med din morfar :(

2010-03-10 @ 10:25:44
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0